FAQ
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęsciej pojawiające się pytania
Dostawa
Skontaktuj się z nami celem ustalenia szczegółów.
Podaj nam swój numer zamówienia, a my załatwimy za Ciebie resztę.
Aby zmienić adres dostawy skontaktuj się z nami, lub zmień go samodzielnie w panelu klienta.
Dostawa niezależnie od stopnia skomplikowania zamówienia (customowe projekty, czy kamienie szlachetne o konkretnych parametrach)
Wszystko to trwa około 5 dni roboczych.
W tym czasie zapewniamy wszelakie informacje o statusie przesyłki – stale monitorując przebieg zamówienia.
Płatności
Od BLIK-a poprzez karty płatnicze, przelewy czy gotówkę w przypadku odbioru osobistego. Google Pay? Oczywiście Apple Pay? Jak najbardziej Specjalnie dla naszych klientów również uruchomiliśmy portfel Bitcoin na którym również można natychmiastowo przelać środki.
Po przyjęciu zamówienia w naszym systemie pojawia się informacja którą przekazujemy do naszego specjalisty – Jubilera Dariusza Białoskórskiego. Osobiście nadzoruje jakość wytwarzanej przez nas biżuterii.
Zwroty
Po otrzymaniu produktu będziesz miał 14 dni na zwrot, pod warunkiem, że przedmioty zostaną przez nas zaakceptowane jako nienoszone, a całe opakowanie i odpowiednie dokumenty pozostaną niezmienione i będą w takim samym stanie, jak przy zakupie.
W scenariuszu, w którym chcesz zwrócić przedmiot, ale wykazuje oznaki zużycia, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu, jednak według własnego uznania, możemy zwrócić część pierwotnej ceny zakupu. Jest to rozpatrywane indywidualnie dla każdego przypadku, w którym będziemy postępować zgodnie z uczciwymi praktykami, najlepiej jak potrafimy.
Musisz być w stanie przedstawić paragon lub dowód zakupu, aby zwrócić przedmiot. Wszelkie autoryzowane zwroty zostaną zwrócone w takiej samej lub podobnej formie, jak pierwotnie zapłacona. Jeśli zakup wymagał użycia noty kredytowej, płatności ubezpieczenia lub innej formy alternatywnej umowy o płatności, może to nie mieć zastosowania, a dalsze działania zostaną podjęte według naszego uznania.
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z 2015 r. Konsumenci mogą być uprawnieni do zwrotu pieniędzy, wymiany, naprawy i / lub rekompensaty, jeżeli towary są wadliwe lub niezgodne z opisem. Musisz być w stanie przedstawić paragon lub dowód zakupu, aby zwrócić przedmiot. Wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją producenta lub naszą własną gwarancją DB (w zależności od tego, która wartość jest dłuższa).
Masz nurtujące pytanie?
Kliknij w przycisk poniżej – postaramy się odpowiedzieć!
Poniżej znajdziesz naszą oficjalną rozmiarówkę